The last song

Helgen i göteborg var så nedrans jädrans bra! Fredagen började med hoppning och sen dressyr. Sen vart de middag på manana (fast med sånt spanskt n med en våg över så med j då asså). Det är en jättehet tapasrestaurang i göteborg, så där satt vi och käkade jättegod mat och sen blev det drinkar! Och ja, haha. Jag var där med mina föräldrar, moster+man och vänner till dem (oss). Haha, så roligt. Så det blev mo(sh)itos (HAHAHA) för hela slanten! Så efter par drinkar blev dt gothia igen och lobbybaren. Däår var filip emil och marcus och en massa andra, så jag drog mig från det äldre (och då väldigt onyktra) sällskapet. Och jag hade en SUPER trevlig kväll!
Igår blev det först shopping på stan, nk, avenyn och ja. Göteborg helt enkelt. Och den enda butiken i hela gbg jag ville gå i han ju såklart stänga efter de äldre var bakis och inte ville röra på sig. Så blev lite monki shopping iaf!
Sen vart det 1.55 hoppning och Kür! Sen kötrde JAG (ja ni ser rätt). Hem hela vägen till oss. Hela vägen från göteborg och det var inte skoj ska ni veta. Riktigt tradigt förutom min lilla mamms som var en blandning av ltie små nyfull om man kan kalla det så (?) och full sen gårdagen. Som höll mig sällskap. Hon är så gollig :)
Kollade på the last song idag, asså. KAlla mig vad ni vill, men miley cyrus är faktiskt jävligt duktig! Sorglig film, elin blev lite lissen fakitskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0