Died of boredom

Jag avskyr att vara sjuk. Finns fan inget att göra. Plus att nu när jag går på penicillin och jag är bjuden på två födelsedagar imorgon. Så är det sådär kul! Fan då, tror jag äter middag och sen skiter jag i utgång. Inte så kul att gå ut om man mår piss. Och vet ni vad jag är? SJUKT sugen på donken! Sån el maco med kryddpommes som går på deras reklam nu. Ååååh, fy fan vad gott! Ska dock försöka rida idag igen, det är typ det som får mig att kämpa igenom allt. Ridning är min drog, det finns inget bättre. Dessutom känns det ännu bättre när småtjejerna mockar hela stallet. Ibland älskar jag dem lika mycket som jag inte tycker om dem! Hehe, hatkärlek typ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0