Halsfluss

Ja, som ni kanske förstår så har jag halsfluss. Hög feber, feta mandlar och ja, allt de där som tillhör. Skitkul ju, sämsta jävla pissåret ever. Hoppas iaf på att pappsen har kommit ihåg att ta med Super Mario till Wii från jobbet. Är desperat efter något att göra eftersom jag legat sjuk i fyra dagar nu redan! HATAR DET!
Träningsverk har jag också... Eftersom jag är jag så har jag ju ridit fast än jag har varit sjuk. Så jag har träningsverk utöver min halsfluss, det sitter så jävla fint om ni vill veta! Och om ni vill veta en sak till så går det inget bra på tv klockan 5 på morgonen. Eftersom jag hade en jobbig natt och feberfrossa, svettningar, halsont och illamående så bestämde jag mig för att kolla tv. Grattis Elin, för det fanns ju så mycket roligt då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0