Jag borde göra...

Jag borde göra en massa saker. Jag borde börja plugga. Jag borde hoppa in i en dusch. Jag borde lägga in ved i kaminen. Jag borde ringa älskling. Jag borde kolla startlistorna till helgen. Men just nu sitter jag väldigt bra i soffan där jag sitter.
Igår curlade vi ju som sagt på idrotten, first time for me. SJUKT svårt. Haha, trillade gjorde jag också. Vips, så satt elin på rumpan. Idag spelade vi hockey. Jag gjorde mål, WOHO! Ja, det väcker en del minnen...
På söndag morgon åker jag till branäs med min idrottsgrupp och den andra gruppen. (Älskar idrott C). Och är borta till torsdag. Och eftersom jag har tröttnat på skidor, och jag tycker det är mycket ballare med snowboard. Så ska jag åka bräda! Haha, jag kommer ju slå ihjäl mig! Se upp i backen, här kommer jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0