Sista dagen

Ja, nu är det sista dagen på lovet. Det har varit en piss jävlig början på året för min del. Men då kan det ju bara bli bättre ju! Men vet ni vad? Ibland känner jag mig typ ond.
Om någon trillar eller slår sig, då skrattar jag. Men vafan, vem gör inte det liksom? Skadeglädje är den enda sanna glädjen! Men det är det nog inte bara jag som gör, hoppas jag iaf (?!) Men i vilket fall som helst, jag lider typ av sjuka fördomar. Som typ vissa personer som jag inte känner, men ändå vet vem det är liksom. Jag har de sjukaste fördomarna. Typ, desperat, korkad, bitch, tråkiga och mycket elakare saker än så. Men även om jag har det, (vilket alla har även om de inte erkänner det, fuckers....) så är jag alltid väldigt noga med att låta folk ändra bilden ajg har av dem! Åh, dutti elin! Och vet ni vad? Man FÅR berömma sig själv utan att vara ego. Så de så! Självkänsla behöver vi alla!

Nu ska jag tvinga någon att åka och handla med mig så jag kan BAKA MUFFINS!!!!
Hihi, kolla vilken liten elin! Det var typ i nian, då var det jag hjärta mina pushup bhar och mitt löshår! Goa gamla tider, så mycket skit jag hade för mig! Men det blev ju ganska bra ändå. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0