Skitdag

Idag har varit en riktigt jävla pissdag. Dagen började med att jag fick min första p-bot. Jag som då har sagt att jag inte skulle få någon under min prövotid. Jävla skit. 700 svenska riksdaler gick den på, vilket innebär att mer än halva studiebidraget rycker. Jag kommer ha kul denna månaden, japp! NOT! Ja, så blev jag piss arg. Förstörde typ min dag. Men jag var glad ett tag för mamma hade bokat biljetter till Cesar Millan. Hundgurun för er som vet. Men nej, då är det under den jävla piss helvets skit costa resan! Det var typ femte gången jag började gråta idag! Sen har moa knockat mig hur många gånger som helst idag. Plus att jag har fått en finne. Plus att jag är allmänt ful skabbig och äcklig just nu. Jag mår bra, japp! Fan, veckan kunde ju inte börjat bättre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0