tvånollettnoll

Ja, jag tänkte visa er delar av mitt 2010 i form av en bildbomb!!
(ej i kronologisk ordning, hehe)


Midsommar, en klassiker som började med lunch med tjejerna och min älskling!


Jag började på sista året med den bästa klassen ever!


Vi var på äcklig överlevnadskurs, som jag dessutom åkte hem ifrån. Mitt immunförsvar var just då min bäst vän <3


Jag och min man var i turkey och åt döner (typ kebab) och trodde vi skulle dö på transfern dit!


Och samtidigt var ju min små gullisar på samma ställe som vi var! SCORE!


Jag umgicks även med mina andra puddisar


Vi var hemma hos niclas för andra sommaren i rad och poolade oss!


Vi hade såpabandy-turnering! Den dagen träffade jag även mr.x. dundunduuuuuun! hehe


Vi var i ystad på läger, lätt the chilligaste lägret EVER!! Hehe, sos ftw! Men så här mycket tycker jag om någon i min klass just då, i'm utvecklingsstörd and i gillar det!


Men så här mycker gillar jag alla andra gollisar i min klass! Sötegöte


Jag firade valborg, och dagen i ära körde jag i klackar och inte helt vid mina sinnes fulla bruk! oppsi


Vi var på maskeradfest, och jag var en blondare porrigare version av kim possible!


Jag spenderade faktiskt hela året ihop med min älskling! Det första utav många.


Vi käkade första gången ute på haket för att fira niclas idolvistelse!


Den första sos-festen ägde rum! Det gick inte så bra för fröken elins del, hehe!


Jag fick min nya prins, min framtid! Vi nollade även vår första tävling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0