Attans bananer

Hehe ojsan, här vart det tomt. Fullt upp och mer står på tur, så jag lovar NADA. Just nu lyssnar jag på när min gris ligger och snarkar i min säng, hon har suttit som ett plåster på mig sen jag kom hem. Sovit i min säng, förföljt mig över allt och ja. Varit en allmän riktigt mammagris. Precis som jag vill ha det! haha.
Idag har jag varit in school, och denna veckan kommer KILL ME! Två redovisningar imorgon, förberett någpn? Svar nej. Men improvise är ju min thing. Och ja, jag pratar svengelska. Det är min thing det med. Hittar ord bättre på engelska än svenska, wierd? Yes...
Sen vart jag i båstad och fixade min naglar as always. Och om folk undrar (vilket dom alltid gör när jag berättar att jag åker så långt för att fixa mina naglar) så är det så att fula "fixade" naglar är ju groteskt. Hon gör dem SUPER snyggt, så om ni vill ha riktigt snygga naglar så är det Båstad Ngelsdesign som gäller. Hehe, gratisreklam.
Sen kunde ju inte mor och jag låta bli att stoppa in i märkesbutiken, I LOVE! Så fruktansvärt fräcka grejer. Blev lite shoppning, hehe. Bland annat ett par uggs, ett hunky dory linne och en ralph lauren väska. Och lite till, oppsi hehe.
Nu ska jag försöka locka med mig min underbara gris ner å vi kan hoppa ner i sängen där nere (älskar att sova där nere). Så ska vi kolla csi och nanna!

Jag och mamms var spontana idag! Salongen där vi gör naglar tar även hål i öronen. Så det blev ett tredje i mitt högeröra och mamma gjorde sådär vanligt med ett i var.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0