Dramaaaaaaah

Har varit en del drama idag. Vanligtvis brukar jag gilla drama. Men inte den här typen. Usch, men nu har allt löst sig och det är precis som jag vill ha det. Ikväll blir det föris hos my little sture (eller var det sören?) Aja, whatever. Förfest iaf. Sen blir det ut på det. Är inte supertaggad om jag ska vara ärlig. Men det kommer väl antar jag. Ikväll tänkte jag inviga ett SUPER fränt linne från Hunky Dory som jag köpte i båstad här om dagen och kvällens föris drink är mo(sh)itos, kanske lite cider om jag hittar vart den är? Jag har noll koll. MEN VET NI VAD? Jag har löst mysiteriumet med det försvunna busskortet/id-kortet. TJOHOOOOOOOO! Letat i hela mitt rum, typ hela vårt hus och alla mina jackor minst två gånger. Och självklart har jag då en jacka jag inte använt på ett tag som inte hänger tsm med alla mina andra jackor. OCH VIPPS! Där låg det! TJOHOOOOOO! När jag verkligen behövde båda två så bara dök dem upp, gissa om jag gjorde mitt glädjeryck (haha, japp). Jag går inte ut med mitt körkort utan ist går jag alltid ut med ett id som jag gjorde i typ sjuan (?) haha. Vakterna brukar alltid kolla två gånger minst och ibland även fråga om personnummer. Haha, tur man inte ser likadan ut iaf! Nu är det dags att börja göra mig i ordning så kanske jag inte blir lika sen som jag brukar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0