Heyhey, you're ugly!

Vill ni veta en sak? Varje dag när jag kollar mig i spegeln så känner jag mig ful. Vet ni hur hemskt det är? Att varje dag känna sig ful. Varje gång jag kollar i spegeln så ser jag något jag inte gillar. Mina lår går ihop. Min mage är inte platt. Min bröst är inte runda. Min näsa är för bred. Jag har rumphaka. Jag har mycket hud under hakan. Jag har inga markerade kindben. Jag har små ögon. Jag har hög panna. Jag har finnar. Jag har korviga fingrar. Jag har liten rumpa. Jag har fult risit hår. Ja, listan hade kunnat göras väldigt lång!
Om det är något jag spenderar mycket tid att tänka på så är det mitt utseende. Som en vän till mig sa för ett tag sen, det är så synd att vi inte kan uppskatta det naturliga. Ja sant är det, men hade jag varit rik. Då hade jag nog varit som Heidi Montag. För fixat till det hade jag minsann gjort. För vet ni vad jag hade gjort då? Åkt till beverly hills och till dr. 90210 Dr. Ray och fixat till tuttarna till att börja med! Och sen resterande kroppsdelar!


Jag och min älskade moffis!


Kommentarer
Anonym

Det kändes så himla skönt att läsa detta! Jag känner mig ofta så också! Och du ser sjukt bra ut!:)

2011-03-31 @ 00:18:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0