Isn't it obvious that i want you to?

Åh så hurtig jag är! Cyklade med vovven till stallet tjugo i elva imorse och har fixat kart allt sånt nu. Så nu ska jag kasta mig i en dusch, packa ner grejer i min (oerhörtsnygga) ralphie väska och sen kasta mig in i min lilla pärla (min fina bil) och bege mig in mot stan igen. Ikväll ska vi fira min man som fyller 20 imorgon. STOR PONKE JUUUUE! Och vet ni vad? JAg har fått fräknar på näsan, aweeeeee så gollit! Jag älskar fräknar, har alltid varit avundsjuk på dem som har (i lagom mängd så ofc). MEn de typ två tre senaste åren har jag börjat få lite på näsan när jag har vistats ute i solen. TJOHO liksom! MEEEEEEN! Vad fan ska jag ha på mig ikväll?!?! Oh ma gooooooood, big pråblem likzom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0