Jobbellijobb

Wohoooooooo, jag är nu inte arbetslös längre! Detta firar vi med utgång till helgen hehe.
Just nu sitter jag och gör allt i min makt för att orka plugga det sista euskiten. Men det går sådär om jag ska vara ärlig. FB är inte min pluggkompis om man säger så, inte alla bloggar jag läser heller. Gaaah, sug mig. Måååååste bli mer seriös med skolan! Har nada självdisciplin! Dessutom är EU sjukt tradigt, och det värsta är att vi ska till Belgien och besöka EU med skolan, och då tänker ni. Vadå hemskt? De får ju resa och allt betalt. Ja men hur fucking kul är det att umgås med ivik-elever och några andra man inte står ut med riktigt just nu i nästan en hel vecka och besöka en massa tradiga grejer. Det suger keg, jag vill faktiskt inte ens med. Men eftersom det går på betyget så är jag illa tvungen.. Dessutom åker mina parenteser till london dagen innan jag kommer hem, så dom träffar jag inte på en hel vecka. KUL! Åh, fan. Jag vill inte. Är så trött på skolan, vill bara ta studenten och slippa skiten. Är så trött på ALLT som har med skolan att göra. Ja, ALLT. Ni läser rätt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0