Piña colada

Vill ni veta en sak? Imorgon åker jag till gran canaria. Inte helt fel va? En veckas all inclusive, sola, bada och en massa drinkar! Blir ju inte mycket bättre än så. Så när jag kommer hem så är jag brun och fin och ni andra är blekfisar, hehe!
Det värsta är att idag räcker tiden itne riktigt till! Nu är jag i skolan och är det till typ halv fyra. Sen är det direkt hem och åka till stallet för att åka in och träna på hfrk. Sen blir det förmodligen hem och mocka eftersom jag aldrig hinner det innan. Sen ska jag packa hela min resväska eftersom jag åker imorgonbitti. Och någonstans där emellan så ska jag hinna göra klart projektarbetet och skriva en inlämning i idrottspsykologi. Idag har jag behövt vara typ superwoman eller något!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0