Pricken över i

HAHAHAHAHA! Dör lite inombords! Asså, jag är ju som jag är. Ganska busig. Om man vill säga så, hehe. Min kära lille man hade blivit facerapad, ni tror inte han frågar nu om det var jag som hade gjort det? nHAHAHAHAHA. Jo för jag skulle ju gå in på hans facebook när jag är flera hundratals mil hemmifrån bara för att facerapa honom! Haha, han är för go han!
Dagen har spenderats på vattenlandet igen, så jävla roligt! Älskar såna vattenkanor och sånt! Barnet inom mig (och hela släkten för den delen) som hoppar fram! Ikväll står middag ovch minigolf på agendan, tjoho!
 HAHA, så barnslig jag är. Men som min gamle tränare brukar säga, hellre omogen än övermogen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0