Top model

Just nu sitter jag och kollar top model finalen för cycle 15. Jag vill inte att ann ska vinna! Haha, alla utom jag vill det. Så jävla fräckt, de ska gå CAVALLI! FATTAR NI?! Åh, asså jag är fett avis. Jag menar, vilken tjej har inte någon gång drömt om att bli modell? Jag har iaf, typ en miljon gånger! But i'm to short and to ugly. Hehe, nej men. Modellutseende har jag inte. Men jag är ju helt okej ändå! Men vet ni en sak jag har tänkt mycket på den senaste tiden? Sillisar. Japp, ni läser rätt. Många som gör och gjort det nu. Och vet ni vad? Det är så jävla snyggt!
Åh, kan inte släppa det. Jag älskar bröst, och vad är då bättre än snygga fasta tuttar? Typ inget! Men asså, 42 tusen. Då sparar jag hellre till häst, hehe. Tönt som jag är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0