Sep. 30, 2012

Lördag natt hemma, alla är ute och festar.. Idag blev det ingen golf eftersom Peter inte har spelat alls idag! Så jag och mamma har gått på en av USAs största malls. Kommer vara en riktigt fattiglapp när jag kommer hem. Men jag shoppar hellre här än hemma där alla har likadant. Idag blev en matchande MK väska till skorna, ett par converse till, skinnjacka från Guess, tröja på A&F och ännu mer haha! Pricken över i:et var dock var jag och mamma käkade lunch idag. Big Bang Thoery nörden inom mig skrek när jag såg "Cheesecake Factory". Världens godaste sallad och med över 30 (!) olika cheesecakes att välja mellan till dessert så är jag mäkta nöjd med min dag.
Imorgon är det final i golfen så då är det banan som gäller hela dagen. Go Europe!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0