Bom!

Skitdag på jobb idag... Ska ha framtidsmöte imorgon med en vän till pappa. Han ska fungera som ett bollplank till mig och hjälpa mig hitta rätt väg i min karriär. Är ledig imorgon men har ändå en fullsmockad dag.. På kvällen blir det nog en aw med lite kollegor. Jag har ju så fina kollegor och vissa har jag faktiskt funnit riktigt bra. Man märker ju ganska fort vilka man klickar bra med och inte. Sen kan ju skenet sjävklart bedra vilket många visat under åren... Men dom finaste människorna finns alltid där för en oavsett vad! 

Hundarna var så trötta udag. Fick släpa ut Douglas och så fort jag och Moa kom hem till farmor så däckade hon i sin korg så då packade farmor ner henne! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0