12/7

Idag mår man som man förtjänar, men så värt det! Dagen igår började med tabata med Filippa, sjukt kul och tungt... Efter det stack jag hem till mammas trädgård och la mig i solen en liten stund. Pappas bror och hans familj är hemma från USA så ville deras dotter så gärna komma med till stallet och rida lite. Så hon hjälpte mig att mocka och borsta sen red vi. Dock var deras 10mån unghund som inte är van vid hästar med och en lång historia kort så skrämde den kulan så mycket att jag trillade av... Har ganska ont i nacken idag men det går väl över tills jag gifter mig! 
Kvällen slutade med utgång först med ollan och Ellen! När jag försvann från dom så hittade jag Alexander Alexander och Pontus. Dansade med dom så svetten rann haha! När klockan slog fyra så skulle Pontus gå hem, jag med så vi hade sällskap hem! Nu mår jag som sagt som jag förtjänar men så värt det! 














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0