10/3

Dagarna bara flyger iväg. Sjukt roligt i helgen med bästa kollegor. Blev en runda med dans och massa skratt. Söndags var jag ledig och då var det HELT underbart väder här i Helsingborg. Var ganska bakis men lyckades ändå vara ute mycket under dagen. Hade trevligt sällskap på kvällen också! Efter en bra kväll i söndags kunde ju inte måndag bli allt annat än bra, ganska iaf.. Hade sjukt mycket på jobb, tiden går fort men var ganska stressigt.. Bästa med igår var nog ändå träning med min prins! Idag lyxxade jag och gick tidigare från jobb. Försökte ut och springa en runda men fick så ont i mitt ena ben... Imorgon är jag ledig, då ska jag mysa med grisen och prinsen och sen är det 75 (!) min Box! Längtar redan till imorgon :)











Insåg även i helgen hur färdig jag känner mig med en del av mitt liv. Delen som var så stor för mig hela sommaren och hösten men som nu är historia. Tacksam för att det var som det var men inser nu hur mycket bättre jag förtjänar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0