robinzon

ibland får man faktiskt lov att skryta, FY FAN VAD FINA HÄSTAR JAG HAR!
tränade båda två idag, den nya "lilla pelle" är väldigt grön i hoppningen men tommy smackade upp ett hinder på 1.30 och han hoppade en bra bit över. kapacitet finns där så det räcker och blir över!
sen var det valles tur (min treåring) har ridit honom två gånger innan och då har jag longerat honom innan, men tommy hade inget tålamod idag så jag fick sitta upp direkt. (vilket jag inte ville, ville låta honom bocka av sig först) men nä, pang på röbetan var det. traven var helt okej, lite spänd var han. men när vi kom till galoppen. han gjorde ALLT för att bocka av mig! hahaha, det var så roligt! men jag satt kvar, så jävla bra! ja, ibland får man skryta om sig själv också!
sen när jag kom in i stallet så insåg jag att jag faktiskt har ganska stora hästar och jag lyckades hoppa upp på den gamla geten inne i stallgången (haha)
haha, jag ser ut som ett svettigt retard men har precis tränat två hästar. och vem fan bryr sig? inte jag iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0